Jag ville inte vara den, jag ville inte vara den som blev kvar

Hey TCW's!

Idag har solen skinit än en gång och det är underbart.
Nu är sommaren eller i alla fall våren påväg.

Imorse hade vi massage på avsp. och det var skönt som vanligt. Jag hade träningsvärk som Malin fick knåda bort.
Annars så har vi bara haft dryga lektioner typ.

Hann med en tidigare buss och var glad. Hade cykel så jag kunde cykla sista biten hem. Ännu snabbare.
Kom hem, började direkt med natur och har sedan jobbat med vägmärken och ska försöka hinna med gruppträning och tal också.
Helvete så mycket panik jag får av alltihop.

Det verkar vara lite krångel med vår resa till Kroatien. Snälla, låt det inte vara det. Jag behöver det här.
Alla behöver det här, jag vet det!

Bjuder på en låt av Veronica Maggio. Den är underbar!



Nu ska jag dricka te och kämpa vidare med livet.
Pussar

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är kanske lättare att spåra mobilen om simkortet är i? jag vet inte, bara gissar!

haha i helgen, är bara så sjukt less så jag vill typ supa skallen av mig och glömma allt en stund,,

2008-04-22 @ 22:44:38
Postat av: Anonym

Vi ska tagga till folket som är osäkra ;)

2008-04-23 @ 16:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0