Maybe it's time to grow up?

Pling!

Jag hade sovmorgon imorse och det var skönt. Försökte plugga lite inför högtidstalet men det är svårt att mäta tiden utan tidtagarur. Mobilen är ännu inte i min ägo än.

Jag väntade ett samtal från polisen igår som aldrig kom, inte idag heller. Dom är så sjukt nonchalanta så det finns inte. Dålig stil!

Annars så slutade jag 16.00 idag och Kriss hade ringt innan och erbjudit sig att hämta mig.
Då kommer hon till Östra och så går vi till bilen. Där i finns inte hennes pappa som vanligt vid övningskörning.
Kriss sätter sig i förarsätet och jag fattar ingenting.

Det visar sig att hon har haft uppkörning kl 13.00 idag och klarat det. Den jäveln har ljugit för oss i en månad om att hon inte bokat någon ny uppkörning.

Det kändes i alla fall sjukt att åka runt med bara henne. Det är nu jag förstår att det verkligen är vår tid att ta körkort med mera.

Det känns verkligen overkligt.

Jag pluggade ett tag hos Kriss, sedan åkte vi och hämtade girlsen på stan. Hade Kroatien-möte hemma hos Kriss och det här verkar kunna bli great. Jag taggar.

Nu ska jag försöka plugga in mitt tal en sista gång innan jag ska ha det imorgon bitti.
Tänk på mig då!

Puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: emily

Shit jag blir typ lycklig när jag läser det här. Snart är det våran tur Sandraaaa! (eller okej, men ändå ganska snart.. vi är ju på rätt år iallafall!)

2008-04-24 @ 07:09:24
URL: http://em1ly.blogg.se
Postat av: Anonym

go kriss go kriss :D

2008-04-24 @ 16:12:55
Postat av: J

nu har du mobilen i din hand sandra :D

2008-04-24 @ 16:43:26
URL: http://jennniiek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0