Monday monday monday

Heyheyhey!

Ja, då var det en ny vecka ännu en gång.
Nya tag, nya möjligheter.
Imorse när jag klev upp var jag inte ett dugg orolig inför provet första lektionen. Det kändes verkligen skönt.
När jag klev utanför ytterdörren möttes jag av duggregn och allmänt grå himmel. Usch, nu får den riktiga våren komma. Efter provet, som ändå var ganska lätt så hade vi natur och sedan småf.
Fick käka lunch tidigt och det var bara najs.

Jag hade under dagen fått ett sms från någon random Micke som frågade hur läget var och sedan så hade jag fått ett sms till där han bad om ursäkt för att han skickade fel. Det råkade bli en liten smskonversation men jag kände att jag absolut inte hade råd med det så jag avbröt.
Haha det var säkert ändå bara en gammal råtta som ingen vill ha.

Sedan var det trafikant och vi pratade om olika sorters däck med mera.
Efter det fick vi sluta.
Jag fick ta den tidigare bussen och det var verkligen enormt kallt ute, värsta vintervädret.
Jag kom hem, käkade lite och såg på Andra Avenyn.

Tror att jag ska ta och vara duktig och göra matteläxan nu, som ska vara klar imorgon.
Ikväll blir det Träna med Kriss. Vi ska testa på Body Attack, något nytt tydligen. It'll be grrreat!

Pusshej



Kommentarer
Postat av: Tirri

haru sett alla AA-avsnitten? :)
Jag har sett ett, men de får bli fler ikv. hehe

2008-04-07 @ 16:54:02
URL: http://t3rese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0