Och vinnaren är...

Heys!

Vinnaren är som alltid jag, jag och jag!

Gårdagen spenderades på Studion, Folkets Hus med Improshow. Det är grymt bra!
Vi kände oss väldigt vuxna och kulturella då vi körde dit med bilen, köpte choklad på Gourmet och sedan såg teatern. Missade du det förra gången så får du inte missa detta och hade du tänkt missa detta så missar du något.

På dagen så pluggade jag historia, andra världskriget då jag trodde att vi har prov nu på tisdag men det var tydligen på onsdag. En dag extra är alltid bra att ha.

Idag så är det måndag, surprise...
Men ärligt så känns det som en onsdag eller torsdag, jag vet inte varför.
Dagen har innehållit lite engelska nationella, lite hunger, lite lunch, lite matteläxa, lite smygtittar på gamla idrottskandidaten och mycket skratt.
På kat så skulle vi spela in våra röster då vi läste en text om lille Per. Fuck så knasigt.

Åkte hem med tio över fyra-bussen och har inte hunnit göra så mycket. Jag har skrivit ett brev till Halebop med hopp om att dom vill häva spärren på min mobil, trots att det inte finns papper på en avhandling om ärendet från Polisen.
En glad nyhet är att det här verkar kunna gå till åtal. Det vore bara så great!

Jag hoppas på att hinna göra lite mer historia under kvällen och sedan förhoppningsvis övningsköra lite-litegrann.
Sitter nu och lyssnar på Veronica Maggio. Härligt så härligt. Skivan kommer spelas m-m-m-mycket i sommar.

image75

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0