Sand mellan tår på en strand en ljus natt

Heys!

Första grillningen för i år var igår. Och det var hur somrigt som helst.
Grilldoft, bada, jordgubbar, skavsår, sand mellan tår, hav, ljusa nätter.
Jag vill bara att det ska bli mer sommar.

Annars så åkte jag till Korf igår och bara chillade med S, L, E och J.
Det är vi som är mopsarna, the worlds greatest ever.
Och som alltid lika mysigt!

Fick skjuts hem av Kriss vid 02.15 och var sjuktligt trött.
Gårdagen tog ut mig helt och hållet.

Idag har jag hunnit vara på Träna, cyklat hem med skönaste musiken i öronen, ändrat om mitt tal, målat naglarna, lyssnat på mer musik och ska väl försöka plugga lite också.

Ikväll blir det chilling and drinking hos Elin, blir fint.

UPDATE
Har käkat tacos till middag och väntar nu på att Kriss ska ringa och sedan hämta mig.
Jag är bara allmänt taggad på livet.
Bjussar på ännu ett videoklipp med Benjamin, gotta love him.
"Supertrendigt med riktigt tight ass".



Pusshej

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, det blir mys :)

2008-04-26 @ 18:31:52
Postat av: emily

vi grillade också, eller satt ute vid en eld iaf.. det var ju ruggigt kallt!!

2008-04-27 @ 15:57:18
URL: http://em1ly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0