Slowly strolling in the sweet sunshine

Hola!

Jag vill ha en egenbeställd festival i sommar, eller en festival med massa folks men där det är jag som har bestämt artisterna. Den skulle kunna innehålla lite Paolo Nutini, Jack Johnson, Salem al Fakir, The Perishers, Arctic Monkeys, Veronica Maggio, Lykke Li och of course Snookarna. Ingen sommar utan Snook.
Det skulle vara så fruktansvärt gudomligt ah så bra!

Dagen har flytit på bra bortsett från halsvärken. Vart kom den ifrån?

Strosade runt på Åhléns en stund i väntan på bussen hem. Hittade ett korallfärgat nagellack.
Sniffade även på en del parfymer. Jag är i stort behov av en ny, helst sommarparfym.

Ikväll är det historiaplugg som gäller, ingenting annat typ.
Eller kanske kan unna mig lite Scrubs eller varför inte nya avsnitt av Gossip Girl.

Solskenspussar

Kommentarer
Postat av: emily

the perishers ska typ spela på campus-området imorgon kväll :)

2008-04-29 @ 20:54:21
URL: http://em1ly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0