Sunday always comes too late

Hej!

Jag vaknade tidigt imorse och kunde absolut inte sova. Jag klev upp, och gjorde ingenting. Det är skönt när man känner så.

Men sedan kom jag på att ag har mycket plugg att hinna med idag. Det är jobbigt men det måste göras.
Jag sitter just nu och söker på olika tal att norpa ifrån och göra till mitt som ska hållas till veckan, eller förhoppningsvis nästa vecka om jag har tur.

Annars så måste, måste matten göras. Och det är det värsta.

Måste ta och förbereda inför dagen nu. Wish me luck!

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Anonym

tal är bajs

2008-04-13 @ 15:26:49
Postat av: Jessi

hoppas plugget går bra!

2008-04-13 @ 18:09:57
URL: http://jessi91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0