The sun is shining-ing-ing

Hey du!

Allting skulle just nu har varit perfekt om jag hade min iPod och mobil i mina händer, i säkert förvar.
Men jag har fortfarande inte fått tag på någon, är dom på semester?
Sjukt dålig stil av dom hursomhelst.

Jag har i alla fall redan bestämt mig att det måste vara mina grejer som dom har tagit hand om, annars vet jag inte vad jag gör.

Annars så hade en bärbar dator varit übernajs, så hade jag kunnat skriva klart mitt tal samtidigt som jag satt ute i solen. Men jag är inte den som är den, som har den turen just nu.

Igårkväll blev det häng hemma hos Jessica med wonderful girls, just how I like it.
Maten var god, chokladfonduen var god och allting var najs.

Nu ska jag ut i solen igen, och försöka att inte få skrivkramp pga. av skrivning för hand.

Måste bjussa på ett klipp med Benjamin, när han testar segway.
Till och med 5 av 5 toasters, kanonkul!



Puss på vädret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0