"And hell is just a sauna"

Halo!

Det är fredag och tredje skoldagen är avklarad. Fan, det här måste ha varit den sämsta dagen hittills. Båda mina individuella val var slappy ass och nu måste jag hitta nya, bättre. Men frågan är ju om jag är taggad på matte C?
Ödet säger mig att jag hursomhelst ska byta de där två kurserna. Det finns många fördelar med att byta. Kanske ska jag inte skriva dom här...

När jag kom hem käkade jag lite och somnade i sängen och sov i en timme. Så nu känner jag mig lite allmänt seg. Ska dricka lite kaffe för att förhoppningsvis piggna till. Sedan måste jag också ringa Sara och Kriss för att make up plans.

Fan att det ska regna hela tiden. Augusti är vanligtvis känd för att vara varm och najs, men nu? Jag vill åka utomlands. Ge mig ett jobb bara så fixar jag resten, typ...

Igårkväll var btw "10 things I hate about you" på femman. Den är som alltid lika fantastisk. Och Heath är so sweet. Det är något med han som fångar mig.

Pusshej

Kommentarer
Postat av: korf

du som inte ens gillade den först! ;)

2008-08-23 @ 12:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0