"Cause meeting after meeting, and I'm still a cookieholic"

Hola chiquitas!

Idag har jag hunnit se en film som handlade om att leva livet varje dag som om den vore den sista. Och det ska jag försöka tänka på lite mer nu framöver. Sedan gick jag en lång promenad i blåsten med vovvsen. Nu är hösten seriöst här på riktigt och det suger.

Jag duschade och åkte in till stan för att träffa Kriss och shoppa en massa nödvändigheter som behövdes. Där träffade vi både Lina, Elin och Jenny och även gull-Jessica som skulle på träning.
Sedan när allt shoppande var avklarat så tog vi en latte på Starz där vi snackade en del. Jag fick prata av mig och det kändes som en liten vikt lyftes från mina axlar trots att jag inte är den personen som troligtvis har mest vikt på sina axlar just nu. Nu känns det i alla fall bättre för mig.

När jag kom hem käkades det middag och sedan började mamma fålla min klänning vilket kanske inte var ett helt enkelt jobb. Men det blev mycket, mycket bättre än om jag hade gjort det. Fortfarande, jag hatar symaskiner och symaskiner hatar mig. Så är det och jag har faktiskt accepterat det mer och mer.

Nu ska jag börja skriva min packlista på datorn istället för på anteckningsblock. Det är enklare och går nog snabbare.

Imorgon blir det Kroatienmöte hemma hos Emma och det är inte länge kvar nu tills vi åker. Fem dagar, alltså en skolvecka. Helt sjukt är det, helt sjukt.

Måste dessutom berätta att Malin tog körkortet idag och det gick bara bra. Jag har inte hunnit prata med henne mer detaljerat men huvudsaken att hon klarade det.

Måste också tipsa om denna låt. Gym Class Heroes är bara för sköna och Travis är fortfarande inte att leka med. Stilen är inget annat än schtek. Schtek-Travis.

.

Puss och godnatt



Kommentarer
Postat av: picis

grattis till malin :)

2008-08-05 @ 11:27:40
Postat av: Linn

Jag har laddat hem den där låten nu, är typ helt fast :) haha

2008-08-05 @ 11:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0