"I'm eatin' and I'm chewin' but I just can't digest it"

Heys!

Idag är det kallt ute fast solen skiner lite. Är hösten påväg redan eller? Sommaren har knappt börjat känns det som.

Jag rengör kökslådor idag medan mamma fållar upp min klänning. Lack of skills vad gäller symaskiner medmera.
Annars så lyssnar jag på musik. Det har kommit en massa nytt nu som är helt underbart.

Jag gillar Naive med Loop Troop Rockers ft. Timbuktu.
Den är skön, fast videon är lite av en besvikelse.
Fast grundidén tycker jag var bra med tanke på texten men videon blir lite tråkig.



Nu ska jag ta och chilla lite i sängen, lyssna på musik och skriva en packlist.
Det är kul, kul.

Idag är det en vecka kvar tills vi lämnar denna stad och detta land för något härligare, ultramagnetiskt.

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, nu vet jag vad jag ska göra ikväll! Packlista och inköpslista! Alltså tagga!! :D

2008-08-03 @ 16:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0