"Inte kriminell men multikulturell"

Hey!

Igårkväll fick jag ett samtal av en kompis som inte mådde så bra. Vi är bra kompisar som körde racerfart till henne så att hon inte skulle vara ensam. Där såg vi lite av Shans nya film, dokumentär, stand up.

På slutet uppträdde Shan med toarullelåten. Fast nu som en riktig låt. Den var fet. Haha.



Idag hade jag matte. Jag som sa att jag var så glad för att jag aldrig mer skulle ha matte. Men nu är det såhär. Vad som helst var bättre än dom två andra kurserna.

Nu ska jag dricka lite kaffe och fixa med CV och lite ny musik.

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du få gratis presentkort från H&M, Gina eller JC? Då tycker jag att du ska skynda dig att klicka på denna länken:



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=3496



och bli medlem på gratiskläder. Helt GRATIS och väldigt lätt :D

2008-08-25 @ 18:57:38
Postat av: XON

Hejsan!

Besök gärna min blogg

Jag gör headers, smycket och hjälper med teknisk hjälp.

2008-08-25 @ 19:03:34
URL: http://xon.blogg.se/
Postat av: Jessica

Sweetie, det va så gulligt av er :]

2008-08-26 @ 22:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0