"Singing sweet home Alabama all summer long"

Hallå!

Det är söndag och jag är vaken. Sitter och dricker te och ska fixa med lite musik. Sedan ska Malin komma hit med sin bil och hämta mig. Så jag säger det, flashigt värre. Vi ska på Iksu Spa och bara schteka som aldrig förr. Det blir härligt.

Sedan måste nog jag fixa med mina individuella val. Jäkla skit säger jag.

UPDATE
Iksu Spa var hur skönt som helst. Först så gymmade vi och vart fan har min kondition och styrka tagit vägen? Den är i alla fall inte kvar i kroppen. Sedan så käkade vi lunch och gled runt i vattnet och de varma källorna. Iksu Spa is the shit.

Nu sitter jag här hemma igen och väntar på att Kriss ska komma och hämta mig och Sara with the car.

Later, puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad nice med iksu spa :)

2008-08-24 @ 20:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0