"This is the year of the lover, let's reach out and love one another"

Heys!

Idag var min första dag på det sista skolåret på Östra gymnasiet. Och det känns bra fast ändå dåligt.
Vi fick information och bla bla bla. Käkade lunch på plasttallrik och gick till stan.

Jag och Malin fikade på Schmäck, latte och kanelbulle. Där snackade vi om allt möjligt, framtidsplaner, träning med mera. Jag har ingen aning vad som kommer att hända med mig när detta skolåret är slut. Vad ska jag hålla på med?
Det är så många frågor som ska bevaras och så få svar som jag har just nu.

Annars så längtar jag tillbaka till värmen, solen och poolen. Kan jag göra annat då vädret ser ut som det gör, här hemma? Du kan inte klandra mig för det.



Ikväll ska jag bara chilla och kolla runt, bara vara.

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0