"This one for the radio, this one for the radio-oh-oh"

Ladies and no gentlemen!

Idag har jag ont i huvudet, snuvig med mera men jag kämpar med diverse piller typ. Annars så ska jag börja med packningen igen. Sedan åka en snabbis till farmor och farfar och hjälpa farmor med sin nya mobiltelefon.

Ikväll ska la familia käka middag ute. Kanske är det en cover av familjen för att fira att jag lämnar landet, bara för en vecka men ändå?

Ah, jag börjar få lite resfeber men det är najs. Och så kommer Segertåget på radion? Score.

Btw så just när jag skrivit klart förra blogginlägget så kunde jag få Lloyd's album så känslorna är ultramagnetiska just nu.

UPDATE
Nu står ni där på perrongen och viftar med de vita näsdukarna hejdå. Vi lämnar i övermorgon detta land mot något varmare, härligare. Vi kommer att leva livet lite extra för några dagar.
Ikväll sover jag och Sara hos Kriss. Det blir enklare så med skjuts och så. Vi ska ju trots allt vara på flygplatsen innan 07.00.

Det här är nog det sista jag skriver på ett tag, om jag inte hittar ett internetcafé eller något någonstans. Fast det är egentligen inte så viktigt då vi troligtvis har massor av grejer att hitta på.

Hejdå Umeå och Sverige och Hejhej Kroatien!

Puss for now

Kommentarer
Postat av: Emma

Tagga! :D

2008-08-08 @ 16:05:57
Postat av: korf

Jaaaaaaa taggaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-08-08 @ 20:58:49
Postat av: emmy

ha det så jättebra :) vi ses i skolan.. ;P

2008-08-10 @ 17:55:31
URL: http://em1ly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0