Tight ass before, slappy ass now

Heys!

Oj... Jag måste säga oj! Vilken ultramagnetisk resa jag har fått vara med om.
Det är så mycket intryck som jag måste sortera men inte just nu. Summa summarum kan jag säga att den har varit tight ass, ni förstår vad det betyder då!

Jag deppar för att skolan tydligen börjar på onsdag? Kan det vara sant? Vilken fantasibubbla har jag levt i då jag trott att det är en vecka kvar? Detta kom som en chock för mig.

Nu ska jag ta tag i livet igen och rycka upp mig med allt. Träning, jobb, skola och allt. Lite för mycket ambitioner men jag ska peppa och försöka hålla kvar det.

Den här sista veckan har varit så bra att det har varit overkligt nu när jag tänker efter. Jag vill tillbaka till allt. Schivan, Aqua Fun, Club Plava, Greken, Språkvetarn, ÄRTAN, Pärtan, myrorna, Gamla stan, poolen, solen, värmen, kaffet, ostskivorna, förfesterna, husets vin, musiken, människorna, barfota, blåsor, rök, ödlorna, schtekarna.

Jag ska ta och deppa lite och sedan rycka upp mig.

Pusshej

Kommentarer
Postat av: korf

ja fy fan! nu får du inte deppa sönder! :P

2008-08-19 @ 12:22:45
Postat av: Anonym

du glömde ödlorna sandra :P

2008-08-19 @ 16:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0