"Yo girls, we done good!"

Hej!

Idag på dagen schtekte jag stadens kärna med Picis och Pärsi, the two p's. Vi tog en latte på Sandy's vilket var en evighet sen sist, i alla fall för mig. Efter det gick vi runt och var allmänt Mr. Coola.

När jag skulle växla pengar på Forex så visade det sig efter ett tag att jag inte hade tillräckligt med pengar på mitt kort så jag fick ringa mamma som skulle ta ut pengar från sitt kort. Mami var inte bättre, hon hade knappt 130 kr på sitt kort. Så vi fick gå in på Swedbank och fixa över lite pengar. Så mycket trassel för att växla pengar. Ge mig bara dom vafan.

Sedan så åkte jag hem, käkade snabb middag och Kriss kom förbi en snabbis. Sedan åkte vi för att hämta farmor och sedan till filmstaden. Vi såg Mamma Mia och damn, vilken film. Den var askalas och inte nog med det så blev jag astagged på Kroatien efter att ha sett lite utomlands sådär, liksom.

Nu har mammi hjälpt mig att packa litegrann men jag ska göra slutfinishen imorgon. Så allting är bara bra och det är så det är. Oh yeah, goddamn vad jag är taggad på allting nu.

Btw, om någon kan ladda ner Lloyd's nya album vore det det ultimata av det ultimataste.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0