"You ain't going nowhere tonight, I'm holding you hostage"

Heys!

Alltså, i dessa dagar är jag inne i en Lloyd-hype och det är ingenting annat än schtek. Alltså he's the man for real. Ingenting att snacka om, så är det bara. Och inte nog med det så släppte han sitt tredje album "Lessons In Love" igår, 5 augusti och det låter bara fint hittills. Jag kan bjussa på en bild till de som inte vet vem det är.
Kolla, kolla, kolla bara. Är han inte helt schtek eller vad? Det är bara sick!



Annars så har jag idag hunnit börja packa min resväska och blivit utkickad från mitt eget hus då vi har angripits av olydig ohyra i skafferiet. Jag fick inte vara i huset 4 timmar efter att dom var här och behandlade. Jag har istället varit hemma hos mormor som bjöd mig på äppelpaj. Det var helt okej det med.

Ikväll så ska jag schteka lite med Kriss. Vi får se vad vi hittar på, alltid något säkert...

Pusshej

Kommentarer
Postat av: korf

såklart!

2008-08-06 @ 19:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0