"Generellt har varje regel undantag"

Hej!

Yes, nu var det ett tag sedan jag skrev här. Det har hunnit vara julafton med en massa mys och roliga, användbara julklappar. Sedan har det varit mellandagsrea och jag har shoppat litegrann. Dock har inte allt varit nedsatt men vad ska jag göra?

Vi har hunnit vara på Corona, nykra som vi var så störde man sig såklart på andra överförfriskade människor men alt som allt var det en roligt kväll.

Tog även en myskväll på Maxim med vin och drinkar. Personalen där är så sköna, fler borde ta efter dom.

Jag har hunnit bli förkyld, rejält förkyld vilket inte är roligt. Igår blev det ändå en biltur ner till Örnsköldsvik. Jag körde hela vägen och det gick finemang. Väl där tog jag och mamma en tur på stan och fastnade på Cubus. Shoppade underkläder, klänningar och accesoarer till reapríser. Där kan man säga att det blev bra köp. Såg även en hockeymatch då Tobias hade cup där. Spännande, spännande blev det. Oavgjort till slut.

Idag har jag varit på stan sjukdom till trots. Mötte upp Malin och gick på Station där jag bjöd henne på lunch. Vi snackade och bara hade en trevlig stund.

Nu är jag hemma igen och ska snart iväg till kusinerna för att vara barnvakt. Alltid bra med lite extra cash inför fjällen. Imorgon åker vi vid 10.00 och blir borta till den 2 januari. Jag är så taggad på nyår. Det kommer nog bli fett.
Synd bara att Linnipinni får vara hemma och inte fira med oss. Ska tänka på dig!

Kan bjuda på en bild från en händelse från slutet av detta år som var alldeles, alldeles underbar. Detta kommer jag att bära med mig.



Vi hörs igen i januari, alltså nästa år.

Puss och hejdå 2008

Kommentarer
Postat av: Linn

Tack sandra :)

2008-12-29 @ 19:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0