"I got a smile on my face"

Hej!

Igår var en chilldag och kväll också för den delen. En fredag som innebar matte...
Det kändes ju inte bra, men what to do, what to do när det blir prov på måndag.
Men vi käkade även chocolate och drack coffee och bara njöt av ledigheten.

Jag är ju verkligen en sann vän, så snäll som jag är erbjöd jag ansiktsmassage och Jeschkan ville ha lite ryggmassage också. Sa jag att jag var en snäll vän? Utan attitydproblem, damn it.

Idag är det lördag, en fin dag också. Jag mår bra och allting känns underbart.
Satte iPoden på shuffle och denna låt dök upp. "Happy" från You Got Served, my movie. Omarion is a cutie...

Och låten hade jag nästan helt glömt bort. Den är vacker.



Nu fortsätter min dag, med plugg. Jag ska ha i åtanke att om 4 dagar är det Timbuktu.
Ingen verkar förstå utom jag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0