"Jag har hört att ögonblicket inte väntar på någon"

Hej!

Idag är sista dagen för Musikhjälpen. Jag har fixat med julsaker här hemma och hos mormor och fått lite cash som jag ska skänka.
Tänk att kunna göra två bra saker på en och samma gång. Det är perfekt.

En annan sak jag tänkte på när jag i veckan var hemma hos Sarie och bakade pepparkakor. Jag sa att jag hade varit och lämnat blod och tänkte skänka mina pengar till Musikhjälpen. Då sa Saries lillasyster att jag inte såg ut som en person som gjorde sådana saker. Men hur ser en sådan person ut? Finns det speciella karaktäristiska drag som kännertecknar sådana människor? Själv tror jag nog inte att det finns det ärligt talat.
Alla som har ett gott hjärta och ett samvete skulle kunna göra detta.

Nu ska jag ta och lyssna på lite Timbuktuish. Det är musik att sjunga med till. Jag älskar skånska.

Gott mos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0