"Så hoppa högt för marken är full av snubbeltråd"

Hej!

Imorse klev jag upp med tuppen eller kanske inte riktigt. Vid halv nio duschade jag och käkade frukost.
Jag, pappa och Peterlito tog bilen in till stan för att göra ärenden.

Köpte årets första julklapp. Man behöver ärligt inte vara ute så långt i förväg. Det här fungerar lika bra.

Kom hem igen och klockan var fortfarande tidigt. Det är ju bra att gå upp tidigt då dagen blir så mycket längre. Jag tror att jag ska ta och städa rummet. Tydligen blir det dammigt efter två-tre dagar.

Läste i tidningen imorse om en ung flicka ca. 8 år som bodde i Dubai som hade blivit bortgift till en man på 80 år tror jag. Och hon fick inte avbryta det och ingen annan kunde göra det heller. Flickan var tvungen att vänta tills hon kom till puberteten innan hon kunde bestämma själv om hon ville ta en skilsmässa. Yes sir, det är en sådan värld vi lever i.
"Den värld vi lever i, är för härlig"

Måste ta och lägga till denna låt också. Just att den är akustisk gör att det låter ännu mer gött.
"Säj Inte Nä Säj Jää"



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0