"Nej men hej eller hej men nej"

Hej!

Idag har jag varit rätt så rastlös och inte gjort så mycket alls. Eller efter två har jag varit aktiv.
Först lagade jag tidig middag och sedan åkte vi in till ishallen för att släppa av Peter, Tobias och pappa.
Sedan åkte jag och mamma vidare till Ersbodish för att lämna julklapp till Malin. Fick träffa gullet Leo en snabbis också, Malins brorson. Sedan vidare till Plantagen för att shoppa loss en massa grejer.
Sedan åkte vi till InterSport och köpte julklapp till Tobbelito och en mössa till mig.

Åkte på Rimi och handlade åt mormor och lämnade det till henne. Fick smaka superköttbullar och tomteskum.
Idag är det ju dan före dopparedan och det känns faktiskt inte riktigt så, tyvärr. Min julfeeling inte infunnit sig riktigt än. Imorgon bör den ju komma, i alla fall till Kalle Anka. Jag älskar Ferdinand och Askungemössen och allt.

Jag körde hem bilen från mormor och morfar all by myself and it felt awesome. Okej, kanske är väldigt kort sträcka men still. Jag vill verkligen ha körkort. Men det känns som att varje gång jag tänker eller är på körskolan så tabbar jag mig.

Väntar nu på att the girls ska komma hit, såhär dagen före julafton.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0