A posse ad esse

Hey number two!

Yes, har kanske inte varit superbra på att uppdatera. Men det beror dels på att jag inte har tiden att göra det men inte heller någon ork. Jag får typ inte ut det som jag vill säga. Det är jättejobbigt!

Men annars så har väl dagen varit helt okej, eller den har till och med varit mer än okej.
Jag hade världens bästaste dröm inatt. Jag var typ och promenerade med någon kompis och så skulle vi hem och fika hos mormor/morfar. Det var typ värsta storfikat med alla nära och kära. Och mitt ibland allt folk sitter det någon med en huva över huvudet. Jag undrar vem det är och tadaaa, det visar sig vara Big Danne från Snook.
Det var då tydligen min födelsedag och han hade kommit dit på något mystiskt sätt. Jag kommer inte ihåg alla detaljer som hände för att det hoppade väldigt mycket mellan olika platser.
Men hursomhelst så var det en sjukt trevlig dröm. Jag vaknade upp med värsta leendet och visste att dagen inte kunde förstöras på något sätt!

image61

Vi hade debatt på historian imorse och det gick väl sådär. Jag dog inte i alla fall. Och jag fortsatte vara glad. Hittills har allting bara känts dåligt och sämst men jag höll modet uppe.
Hade klasstid, lunch, natur, engelska och sist småföretagande.
Allting gick prima ballerina.
Mamma kom och hämtade mig och sedan så åkte vi hem.

Nu ska jag försöka börja plugga. Jag måste verkligen rycka tag i det. MÅSTE!
Och så hade jag tänkt baka cookies om jag orkar. Det tror jag nog att jag gör.
Det har ju varit en bra dag hittills så den kan bara bli bättre.

Sedan så fyller Kriss år imorgon, 18 år och det är stort!
Det kommer att bli roligt. Måste nog ta och åka förbi dit imorgon och gratta henne tusen gånger om.

Från möjlighet till verklighet,
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0