Alla hjärtans dag

Hej hjärtevänner!

Dagen har varit allmänt mysig. Började med att jag hade fått ett rosa hjärta fastklistrat på mitt skåp.
Det kanske inte var världens finaste kommentar skrivet på men ändå. Något i stil med "Gud tänker alltid på dig".
Jag tycker att det var en rolig idé som Östras kristna grupp kommit på. Det kändes som att alla bara var negativa till det.
Kanske ska försöka se det positiva istället? Bara så mycket bättre!

Lektionerna flöt bara på och vips så var skoldagen över. Slutar tidigt på torsdagar, 14.00 så det var wonderful.
Jag och Malin promenerade hem till Malins hus på Ersboda och det var en bra bit att gå. Och dessutom i all blåst, superkallt om öronen och benen :(
Vi fikade litegrann och bara hängde. M visade några gamla bilder på när hon var liten och så vidare. Vilken cutie!

Åkte med 5:ans buss in till Vasaplan. Det tog sin lilla tid, men jag tycker att det är mysigt med lokalbussarna så det var lugnt. Fick vänta på 6:an till Röbäck i ca. 10 min. Lite kallt men jag härdade.
Hade en mycket rolig mms-konversation med Sara under hela resan för att ha bästa updaten om vad som hände hemma hos Kriss. Det är guld när Halebop lyxar till med gratis mms med mera.

Väl hos Kriss så hade dom börjat med våffel- och pannkakssmet. Hade en liten stekpanna formad som ett hjärta.
Käkade middag och smakade sedan Kriss lite misslyckade chokladkaka med hallon. Överdraget var för hårt men annars var den ju helt okej.
Vi såg Chocolat efter det för att det bara passade in så perfekt. Jag har väntat på det rätta tillfället att få se den igen i typ en evighet nu. Och det var så värt. Jag bara älskälskar filmen. Och Johnny Depp är så gudomligt fin!
Jag kan se den om och om igen. Har du inte sett den så är det ett måste!
Var tvungen att pausa för att se Criminal Minds där emellan också. Spännande!

image58

Nu är jag hemma igen och ska sova. Är verkligen supertrött.
Så godnatt och "muu!"
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0