Bangin' On The System

Tjosan!

Igår kväll var jag och Sara hemma hos Kriss och såg på "Guess Who" med b.la. Ashton Kutcher.
Den var väl helt okej, käkade lite och så. Det var najs. Jag sov hos Kriss och hon tog typ upp all plats.

Imorse hade vi ställt klockan för att åka på Träna. Det var verkligen skitväder ute, men vi kämpade och gick iväg i alla fall. Det var asroligt, verkligen taggad på träning. Körde BodyJam där dom hade bytt halva koreografin. Det var skönt!
Jag var enormt trött på det förra.

Vi promenerade hem i snöslasket/isbanan och duschade. Åkte och handlade grejer till tårtan som Kriss skulle göra. Jag hjälpte till.
Dom ska ha överraskningsmiddag medmera för Sofia som fyller 18 år imorgon.

Kriss skjutsade sen hem mig och jag har nyss käkat middag. Det är bara mamma hemma, vilket är jätteskönt.
Just some peace around here.

Det verkar som att vi bruds ska hänga hemma hos Jessica ikväll. Det blir nog bara najs!

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0