Bushen in my ass

Hej!

Jupps, dagen har väl flytit på helt okej.
Har inte gjort mycket alls, sett på lite Kyle XY, målat naglarna och bara chillat.

Till en annan sak, seriöst jag flyttar härifrån nu.
Det håller inte en jävla dag till. Jag hatar att inte kunna ta mig dit jag vill, när jag vill och hur jag vill.
Det är så jävla jobbigt att planera allting in i minsta detalj om man ska göra någonting.
Allting ska passa ihop, annars spricker det.
Jävla bushställe. Jävla skit!

Fan det skulle vara så sjukt skönt med en egen lägenhet inne i stan.

Vi har velat hit och dit nu, om vart vi skulle kunna vara. Allting skulle ha varit so much easier med körkort.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är inte lätt när det är svårt. näe men helt seriöst fan vad nice det hade varit om ni/du hade lägenhet i stan ;)

2008-02-03 @ 17:03:55
Postat av: emmy

Nu när mattias ska flytta hit så tänker jag sneeka lite på hans.. Fatta skönt! :)

2008-02-04 @ 16:40:18
URL: http://em1ly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0