En stjärna på himmelen

Hallå!

Yes, då var det slutet av helgen igen. Det känns alltid lika tråkigt.
Nu längtar jag verkligen till sportlovet. Kommer att bli übernajs!
Igår kväll var jag hemma hos Jessica med Linn, Erica, Emma och Kriss.
Vi såg äntligen på Saw 4 och den var ganska invecklad och faktiskt bra.
Alla minus Emma sov över och det var bara mysigt. Vaknade imorse och käkade en bra frukost med mackor och pålägg. Jessica har tydligen uppgraderat sig sedan sita. Muy bien!

Kom hem igen vid halv ett och har försökt plugga både det ena och det andra.
Fastnade istället vid datorn och kollade på olika tatueringar. Jag är fett taggad på att göra en sedan någon gång.
Men vet inte än vad jag vill ha eller vart den ska vara i så fall.

image60










Den här gillar jag!

De två veckorna som kommer nu kommer att vara fyllda med en massa prov och inlämningar och jag hoppas att jag överlever alltihop!

Nu ska jag käka middag, kyckling med cashewnötter, yay!

Δ Förövrigt så har jag namnsdag idag, Sandra :)
Pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Då har du det som jag! men tänk så här, om två veckor är vi i fjällen ;)

2008-02-18 @ 13:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0