Fettis-dagen

Hej och god kväll!

Ja, idag är det ju fettisdag för den som möjligtvis har missat det helt. Kanske inte är så många ändå.
Alla säger det ordet på olika sätt. Jag gillar fettis-dag, det låter ju fett skönt!

Annars så har dagen inte varit så speciell. Imorse hade vi Free Power Dance på avspänning och stresshantering.
Det var annorlunda men ganska kul hursomhelst. Fick även lyssna på ett avslappningsband. Mot slutet så somnade jag och missade vad han berättade om. Vaknade sedan upp i panik och trodde att alla andra hade gått och lämnat mig kvar. Så var det som tur var inte.

Sedan så har vi bland annat haft matte där Morritz gjorde världens naughty-blick. Och den var definitivt inte alls sexy. Jag och Malin blev rädda. Men hon har väl sina moments.

Fick sluta tidigare från svenskan så jag hann med 15.20 bussen utanför skolan, med Sara.
Väl hemma chillade jag lite med Kyle XY, lagade mat och fixade minisemlor.
Malin tipsade om att ha i mosad banan och grädde. Det var really good!

image54


Hejsvejs!
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0