Fredag hela månan

God eftermiddag!

Fan vad skönt det skulle vara med fredag hela månan, ett tag i alla fall.
Imorse hade jag först trafikant och sedan konsten att tala. Fick äntligen framföra mitt tal.
Jag ville verkligen inte ha det liggandes över helgen.
Anyway det gick bara bra, helt lugnt.
Vi hade tidig lunch idag, köttbullar och makaroner. Gick och hämtade friskvårdsfika efteråt.
Bara najs, det behövdes.
Hade gruppträning där vi jobbade med vårt egna pass.
Jag har ingen aning om hur jag ska utforma mitt aerobicspass, känner paniken komma.
Måste ju verkligen börja med det nu så jag får mycket tid till att öva in det.
Hade sedan redovisning på svenskan. Visste inte riktigt vad vi snackade om men det gick ändå bra.

Promenerade in till stan med Elin och Idah, blev dyngsur om fötterna och allmänt less.
Åkte hem med bussen och försökte cykla från korsningen i slasket. Körde fast i olika spår hela tiden.
Fuck vädret!

Är i alla fall hemma nu och känner mig fett trött.
Måste nog vila lite och verkligen njuta av att det faktiskt är helg.
GULD!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0