Friday I'm In Love - Sportlov

Tjingepling!

Yes, nu är det äntligen lov och det är skönt.
Dagen började med sovmorgon, sedan trafikant och lunch.
Jag har börjat käka bönor nu och det fungerar.
Sedan hade vi gruppträning, fortsättning med vårt eget pass. Jag vet inte hur det här kommer att gå.
Jag var nästan på väg att ge upp alltihop.
Hämtade fika- drickyoghurt och banan.
Hade sedan debatt och sedan var det LOV!

Promenerade in till stan med Malin och gick till Frasses där Linn och Picis satt och hängde.
De var där på uppdrag att norpa salt och sourcreampulver. Good job!
Jag gick till Wish och klippte till luggen som hade blivit alltför lång.
Jag blev klar väldigt snabbt och så bestämde vi oss för att fika litegrann på Station med Sara och Suuz.
Jag och Sara åkte sedan hem med 17.20-bussen.

Nu försöker jag att börja med packningen inför fjällen och det kommer att bli übernajs alltihop.
Mam och pap hade värsta snacket om booze med mera, jag säger bara oh my god.
Men det är ändå skönt att dom tycker att det är ganska lugnt, om jag bara håller allt under kontroll.
Jag älskar verkligen min mamma och pappa.

Nej, nu ska fortsätta att ha musken på högsta volym och packa allting.
Lazee - Rock Away, skön just nu!

Hej hej hallå hejdå! ♥

Kommentarer
Postat av: Terese

jag hoppas du får det kanon bra i fjället ! :D
Du får berätta sen.. Kram, ha ett mysigt lov

2008-03-01 @ 10:23:37
URL: http://t3rese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0