Friday I'm In Love

Tjingeling!

Äntligen så är det fredag. Helgen är efterlängtad.
Orkar inte berätta så mycket om dagen. Bara det att jag var tvungen att ta hem typ läxor/plugg i fem ämnen.
Det var astungt och det har varit enormt jobbigt att ta sig hem på grund av all is och halka.
Nu får asfalten ta och komma fram.

Hörde på nyheterna att en före detta elev på ett universitet utanför Chicago hade kommit in på en lektion där det satt flera personer på föreläsning och så började han att skjuta runt med ett hagelgrevär. Han pratade inte utan gick bara runt så. Dödade 6 stycken personer och skadade typ 16 personer eller hur det nu var.
Vad fan händer med världen egentligen?

Sen så läste jag i tidningen att ett dagis i Gällivare hade förbjudit dagisbarnen att ha på sig randiga eller prickiga kläder. Anledningen var att personalen fick migrän. Är det inte mer troligt att det är deras skrik som utlöser det, tänker ju jag?

Jag har ont i huvudet och har ingen aning vad det beror på. Har btw suttit och kollat på olika tatueringar just nu. Är sugen på att kanske skaffa en sådan senare.

Ska ta och kolla ikapp avsnitten av Andra Avenyn nu!
Pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: Emmy

nu blir jag nervös, läxor i 5 ämnen? vilka då?

2008-02-15 @ 21:56:52
URL: http://em1ly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0