Grattis världens bästa

Tja kompis!

Jag drömde en sjuk dröm inatt. Jag reste till USA med mamma och skulle shoppa en massa kläder.
Vi tog bussen till ett mall som var typ 10 våningar högt och för att komma en våning upp så skulle man simma igenom en jättelång pool. Sedan när man kommit förbi så skulle man trycka på någon av dörrarna som var märkta med olika avdelningar, typ "underkläder", "mjukiskläder". Dit man ville alltså!
Träffade på min kusin som var och shoppade en massa mjukisset i olika färger som Gabby har i Desperate Housewives. Jag väcktes av mobilen imorse men snoozade om i drömmen för att jag hade hittat jättemycket fint.

Men dagen då, jag gillar torsdagar då jag får sluta tidigt, 14.00. Det är så skönt.
Annars så har dagen flytit på som vanligt, inga konstigheter.
Hade trafikant och konsten att tala imorse. På kat så skulle vi blunda, få en sak i handen och förklara för resten av gruppen vad det var vi kände. Det var roligt!

På gruppträningen händer det inte mycket alls. Jag känner inte att jag har någon bra musik och koreografin är inte klar än. Men jag måste fortsätta kämpa.
Skrev gammalt engelska nationella, writing och det gick väl halvt.
Jag förstod typ halva uppgiften...

Nu är jag i alla fall hemma och käkar en brownie och kaffe. Bakade dom igår kväll efter att jag gjort klart stresshanteringsuppgiften.
Jag var så glad efter att den var inskickat.
Det kändes som en tyngd lyftes från mina axlar.
Men nästa vecka kommer att bli jobbigt som aldrig förr, men jag taggar Tärna så det kommer nog att gå.

Idag är dagen med stort D. Kanske inte för mig, men för Krissekorv.
Hon fyller 18 år och det är najs!
Det är nu när alla börjar fylla 18 som man märker hur sjukt långt ett år egentligen är, men samtidigt så kan tiden bara flyga förbi. Poff så var det nytt år!
Tyvärr så hinner tjejen inte träffa mig idag, tydligen really busy.
Men det är hennes problem!

image62
18åringen, that's Kriss i ett nötskal!

Nu ska jag belöna mig med lite AA, tre sista avsnitten som jag inte hunnit se.
Jag känner att jag förtjänar det!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kriss är söt och du kommer dö av AA avsnitten :)

2008-02-21 @ 16:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0