I wanna give you a good song

Hey hey hey!

Dagen har flytit på najs. Imorse satt jag med Sara uppe i H-huset, tredje våningen.
Korridoren är helt öde och så börjar det plöstligt tjuta, enormt högt.
Vi inser att det är brandövning så vi går ut, hänger efter några andra eftersom vi inte har någon aning om vart vi ska samlas. Får stå ute, två brandbilar kommer och i ett fönster står några ungdomar och vinkar.
Typiskt Östra att misslyckad med brandövning, det finns inga skills där.
Efter ett tag fick vi i alla fall gå in igen.

Jag hade historia och sedan natur. Vi labbade och kollade på ett grönt blad och vårt saliv i förstoringsglas.
"Du har mycket fint saliv" sa vår lärare till mig. Hon som är så tråkig. Men det där var ju i alla fall snällt!
Sedan hade vi efterlängtad lunch. Käkade och hade sedan engelska som var aschill. Satt bara och lyssnade på en massa redovisningar.
Efter hade vi småföretagande där vi ska jobba med ett litet grupparbete. Jag hamnade i en grupp där alla var borta, förutom en. Och hon var tvungen att gå tidigare. Det är ju inte bra.
Får kirra det nästa lektion.
Vi slutade 16.00, så jag var allmänt less.

Mamma kom och plockade upp mig och så åkte vi för att köpa lådor med lock. Vi hittade tyvärr inga.
Bättre lycka nästa gång.

Nu ikväll har jag försökt hitta både lite moves och musik till mitt aerobicspass. Det går väl inte helbra, måste kämpa mer. Men inte nu ikväll. Är alldeles för trött för det.
Kanske ska köra en Strip Tease Aerobic med klassen istället. Skulle kanske vara något, eller inte ...
image55

Hit the streets!
Puss ♥

Kommentarer
Postat av: emmy

Jag är på med striptease aerobic! Det skulle liva upp det hela litegrann, och vi är ju ändå nästan bara tjejer :D

2008-02-07 @ 16:12:07
URL: http://em1ly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0