It's true, I would die for you

Tjingeling!

Dagen började med sovmorgon. Gudarns så skönt! Mam kom och hämtade Tobias och jag och Sara fick åka med.
Kom tio minuter försent till naturen, men det är chill. Där missar man ändå ingenting.

Hade sedan småföretagande. Fixade med grupparbetet som ska redovisas på onsdag. Blir nog bra.
Fick sedan efterlängtad lunch. Vi som alltid ska ha så sena luncher...

Efter det hade jag trafikant och sedan konsten att tala. Vi jobbade med kroppsspråk. Skulle göra olika sketcher med mimik och kroppsspråk och så skulle resten av gruppen gissa vad vi föreställde för situation.
Alla var grymt duktiga och det var roligt!

Slutade 15.30 och mötte upp med Linn, Emma och Sara nedanför idrotten. Vi promenerade till busstationen för att köpa bussbiljett till Tärna, tur och retur. Ericis kom också dit.
Sedan chillade jag, Sara och Erica på Sandy's. VI skiljdes åt vid fem någongång. Sara och Erica skulle hem, jag till Träna. Fick stressa litegrann men jag hann i alla fall.

Körde Dance Aerobic med Kriss, fortfarande den övertaggade ledaren. Man blir faktiskt nästan lite less på det, fast samtidigt lite taggad. Jag är kluven om jag tycker om henne eller om hon är allmänt störande.
Ska ta och fundera på det där!

Promenerade sedan hem med Kriss och fick sedan skjuts hem av mami.
Såg på Anna Pihl, typ första gången jag ser det. Faktiskt helt okej.
Jag fryser enormt mycket och hoppas bara på att inte bli sjuk :/

Gud, vad jag skulle behöva en massage just nu. Mina axlar och nacke är så grymt spända.

image56

Pusshej, nu ska jag sova, tidigt :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Nu är extrasängen bokad och allt är typ klart :)

2008-02-12 @ 16:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0