Love is a melody

Tjingling!

Så då var det måndag all over again, men den där här gången är det sista veckan och sedan kommer nästa måndag att vara ledig.
Då har vi sportlov. Jag hoppas att veckan kommer att flyga fram så att vi kan åka iväg till fjällen på söndag morgon.
Jag är verkligen astaggad nu.

Igår hade vi ju fjällenträff hemma hos Emma och vi lyckades faktiskt bestämma allting, så på lördag blir det att handla och förstås hinna packa också.
När i hela världen ska jag hinna göra det? Veckan är redan fullspäckad med en massa plugg!

Dagen har gått ganska snabbt. Hade ett vägmärkesprov sista lektionen, om jag bortser från kat, där vi ska jobba hemma med vårt tal. Tog den tidigare bussen hem, njöt av två avsnitt med AA och drack lite kaffe.
Sedan så har jag försökt plugga småf, kat och matte. Fan vad jobbigt!
Fick en impuls att istället fara iväg på Träna, så jag skyndade mig till bussen och hann precis.
Hade tajmning med bussen hem efter passet också.
Behövde typ stå och vänta i högst 30 sek.

Kom hem, käkade middag och försökte plugga ännu mer.
Gick väl halvt, matten gick i alla fall helt okej. Thank god!

Nu ska jag duscha och sova, skönt skönt!
Pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0