Matteprov, småf. prov medmera

Tjolahopp!

Yes, då var denna fruktade dagen avklarad. Hade både matteprov och småf. prov idag, efter varandra.
Jag har varit nervös för den här dagen länge nu och det är skönt att det är bortgjort.
Nu gäller det bara att hitta på ett irritationstal till imorgon bitti.
Jag känner paniken!

Fan att alla lärare ska lägga in alla saker veckan innan loven. Jag undrar om dom tänker alls.

Annars så kan jag berätta att imorse så åkte Kriss till USA, och att jag har kirrat gratis sms igen.
Så nu kommer nog alla som känner att dom behöver det, få både godmorgon- och godnattsms.
Onsdagen är snart slut och det är då mindre än halva tiden kvar av skolveckan.
Men fan, jag har inte alls tid att sitta här och skriva. Måste skriva tal.

Just nu kan jag skriva ett irritationstal om hela livet, i en evighet typ.

Pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fjällen here we come :D

2008-02-27 @ 21:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0