Monday, just another day

God kväll!

Dagen har enbart varit lugn. Inga som helst bekymmer typ.
På morgonen hade vi avspänning och stresshantering.
Gick igenom positiv och negativ stress, vad det är och lite om hur man kan förebygga det.
Jag tror att det kommer att vara en intressant kurs, helt klart.
Sedan hade vi naturkunskap, omg jag dör.
Alltså vår lärare är inte att leka med, kvinnan med enorma mängder hår på armarna och enbart ett röstläge.
Sjukt tråkigt är det att lyssna på lektionerna.

Efter det hade vi småföretagande medans typ alla andra fick gå och käka lunch. Fan för att ha sena luncher.
Min magen kurrade hela tiden, nästan lite irriterande. Rollis fortsätter att förklara affärsidéer, in- och utbetalning medmera. Han är jättegullig men otroligt seg!

Jag och Malin sprang till matsalen och var där typ all alone men det var lugge.
Hade trafikant och skippade sedan konsten att tala för att fara och fika på Barista.
Träffade Linnéa och Tea utanför Hemtex. Supergullig unge, verkligen :)
Beställde två bagels och hade turen att få platserna vid fönstret, sköna fåtöljer där.

Efter det så gick jag till min buss som skulle gå från Vasaplan 16.10. Jag är där fem över fyra och väntar tills tjugo över. Då har det fortfarande inte kommit någon buss. Jag bestämmer mig för att åka till mammas jobb för att åka med henne hem.
För säkerhets skull så ringer jag och kollar på vilket jobb hon är. När jag hoppat på bussen och är vid Ålidhems centrum så hoppar jag av bussen och promenerar dom där typ 5 m till jobbet. Där är det alldeles mörkt.
Då kommer jag på att det inte var där som mamma sa att hon var. Jag glömde helt bort det.
Istället var hon på York, borta vid Jessica. Bara om jag hade suttit kvar på bussen...
Jag ringer till mamma som som tur var just slutade så hon kom och hämtade mig.
Handlade lite grejer på ICA också.

Väl hemma så var jag enormt trött.
Nu har jag och mamma bakat semlor, eller håller på i alla fall. Fast det är mest mam som fixar.

"- Hejj Kaj!
- Hallå Börje! ... " Still funny :)

Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0