Saturday, wait

Goddag!

Idag har jag hittills hunnit vara på Träna med Kriss, övningskört runt lite här och där, varit hemma och pluggat vägmärken, skjutsat in p&t till ladan och hem igen.
Nu ska jag nog ta en kopp te och försöka plugga in vägmärkena ännu bättre.
Jag har prov på måndag så det gäller att ligga i.

Igår var det ju fredag.
Jag promenerade in till stan och det var halkigt som aldrig förr.
Träffade Sara och Kriss där. Vi for runt för att fixa olika saker för att tillslut sätta oss på Sandys för en latte.
Sara hann typ vara där 5 minuter, sen sprang hon iväg till bussen.
Jag var tvungen att prata av mig litegrann om skolan, sisådär och Kriss med.
Vi promenerade till Gourmet för att inhandla lite mat och sedan bar det iväg till Hemmakväll för att hyra en film till mamma. "Att göra en pudel" var det.
Mamma sa att den tydligen skulle vara bra.
Jag sprang sedan till bussen och hann precis.
Åkte hem, käkade middag med släktingarna för att fira att mormor fyllde 75 år. Fick skjuts hem till Kriss efteråt, där jag färgade hennes hår och vi gjorde väl inte något speciellt egentligen.
Sov över och på den vägen är det.

Ikväll ska jag nog hänga med girlsen som fortfarande är under 18strecket, vilket trots allt är majoriteten än så länge.
Δ Emma fyller 18år idag, så ska nog gå över till dom och gratta henne big time.
GRATTIS GRATTIS!

image64

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser att du har ändrat utseende här, vackert vackert :)

2008-02-24 @ 11:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0