Söndag

Hello!

Igårkväll var jag, Sara och Jessica hemma hos Picis och såg på en film, Blair Witch Project.
Den var hemsk och jag såg typ halva filmen. Man fick aldrig se häxan men det visste ju inte jag om så jag trodde att den skulle komma fram hela tiden. Och sen så envisades Jessica med att söka liknande filmer på youtube.
Jag blev så rädd att jag storbölade, Jessica skrattade som en häxa och tyckte allt var roligt.
Det tyckte då inte jag.

Idag har jag pluggat vägmärken eftersom jag har prov imorgon och sen har jag hunnit fika litegrann hos mormor också.
Ikväll blir det Fjällenträff hemma hos Emma kl. 19.00. Tänk, nästa söndag så åker vi.
GUD så roligt! Jag är taggad :)

Pusshej

Kommentarer
Postat av: emmy

gud va roligt med fjällen :) vart ska ni?

2008-02-25 @ 10:23:38
Postat av: Emma

vi lyckades ju ändå bestämma nåt ;)

2008-02-25 @ 17:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0