Sunday

Hallå!

Söndagar är typ alltid likadana. Jag gör i alla fall inget speciellt på dom.
Jag såg imorse i min kalender att jag skulle ha haft omprov i matte imorgon, efter skolan.
Det hade jag totalt glömt bort, så det kommer inte alls att bli av.

Igår kväll efter många om och men så samlades jag, Erica, Jessica och Linn hemma hos Sara.
Det var helnajs då vi käkade choklad, popcorn and just chilled.
Promenerade hem i snön vid halv ett någon gång tror jag.

Precis som någon kommenterat så skulle det vara så otroligt skönt med en lägenhet i stan.
Checkade in några nyss. Fatta how lovely.
Men först och främst måste man ju i så fall ha råd med det.
That's a problem, a big problem.
Någon som har jobb åt mig?

Pusshej

Kommentarer
Postat av: emma

hejsan!
om du är hundägare får du gärna medverka i min tävling om att vinna en hundbok som heter allt om hunden ...andra pris är en påse med grisöron till vovven...

2008-02-03 @ 21:43:12
URL: http://enlitentax.blogg.se
Postat av: www.bakgrundsbasen.com

Checka www.bakgrundsbasen.com om ni letar bakgrundsbilder !
Bildhosting finns på www.uppmedbilden.com
Senaste Kändisskvallret på www.kandisskvaller.com

2008-02-03 @ 21:44:48
URL: http://www.bakgrundsbasen.com
Postat av: emmy

okej, då vet jag var det är någonstans! har dom inte dyrt fika där?
jaa, jättehärligt med att han flyttar hit! jag är i himlen :)

2008-02-04 @ 21:07:07
URL: http://em1ly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0