Sweet dreams

Hej!

Ah, dagen började med att jag vaknade upp med bredaste leendet på läpparna.
Det är faktiskt ovanligt, för oftast är det bara enormt jobbigt att kliva upp på morgonen.
Anledningen till detta var att jag hade such a sweet dream, innehållande Snookarna, musikupplevelser, häng, resor med mera.
Det hoppade ganska mycket emellan olika grejer, väldigt händelserikt och bra.
Jag som brukar drömma så knasiga drömmar, den här var nog normalast.

Snook

♦ Annars så har dagen varit bra. Imorse hade jag konsten att tala.
Vi fick information om vårt nästa projekt, irritationstalet. Jag har absolut ingen aning om vad jag ska välja.
Kanske mot sura gamlingar som hackar på en.
Och dom är ju överallt- på affären, på gångbanan med mera?
Efter det hade vi trafikant. Fick titta på en film om cirkulationsplats och så vidare. Det börjar bli krångligare, kommer jag att klara det här är ju frågan.

Hämtade torsdagsfrukt, det var banan. Jag har lovat att komma och leverera en frukt till Jessica på Thorén på torsdagar, när det är äpple/mandarin och om jag har hål, men inget av det klaffade!
Får bli någon annan torsdag framöver om hon är snäll.

Gick och bytte om för att ha gruppträning där vi fortsätter med våra egna pass. Det går i alla fall framåt nu.
Jag har kommit en bit på vägen. Det känns bra!
Fick göra gammalt engelska nationella, läs- och skrivdelen. Det gick väl halvt, men sista texten var sjuk. Jag hängde inte alls med.
Åkte hem med den tidiga bussen vilket alltid känns skönt. Kom hem och såg på nyaste avsnittet av Kyle XY och somnade sedan. Vaknade en timme senare och har varit hängig och seg resten av kvällen.

Hade lite att göra så jag såg på Gaygalan i TV4. Ändå roligt att ha en egen gaykompis. Typ som i Sex and the City!

Nu ska jag se Scrubs om 40 minuter, känns som en evighet sedan sist.
"Give me some hungry chicken"

Puss och godnatt ♥


Kommentarer
Postat av: erica

jag vill oxå ha en frukt! :D

2008-02-07 @ 23:26:24
Postat av: emmy

haha jamen typ! har letat efter den där länge och nu har jag förhoppningsvis fått hem första videon.. alla tror typ att det är porr, men det är faktiskt bara ett roligare sätt att träna :)

2008-02-08 @ 08:12:31
Postat av: Emma

klart du klarar trafikanten :)

2008-02-08 @ 08:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0