Uhh, Banana Hammock

Plingeling!

Ja, äntligen har den dagen i denna vecka kommit då jag kan vara hemma efter skolans slut och bara ta det lugnt.
Imorse när jag skulle plocka undan frukosten så spillde jag ut ett glas med vatten och var tvungen att torka upp allting.
Blev jättestressad då jag var rädd för att missa bussen. Skyndar järnet och hinner halkandes från vägen komma upp till där bussen ska gå.
Då ser jag bussen åka iväg, fem minuter innan den egentligen ska gå.
Jag blir så förbannad, ringer pappa som får åka och hämta mig och Tobias.
Det passade bra att jag första lektionen skulle hålla ett irritationstal om bushen.
Det passade verkligen perfekt! Kunde typ leva mig in i det.

Sedan så hade väl dagen bara glidit på. Fick tillbaka trafikantprov, 14 av 16p, MVG.
Hade gruppträning och sedan slapp engelskalektion. Åkte hem med den tidigare bussen med Sara.

Har nu bara varit hemma och tagit det chill. Fan så skönt det är.
Jag tror att jag ska börja skriva packlista till fjällen nu, kan ju behövas. Jag är alltid rädd för att glömma supervikitga saker hemma när jag åker iväg.

Jag har sett på några avsnitt med Scrubs också, känns som ett tag sedan.
Alltså ärligt, det finns nog inget roligare än J.D m.fl. Sköna peeps!


Dr. Cox
: Shower shorts, newbie?
J.D: For the man who has nothing to hide, but still wants to.


J.D: "It's hard to take positive steps, when you've burned the bridge you got to walk across."


Carla: What are you guys talking about?
Turk: Nothing, guy talk.
J.D: Bitches and Hoes


J.D: [thinking] Wait, is she into me? Quick, make a bad joke and see if she laughs.
J.D: You hear about the skeleton who couldn't go to the party? He had noBODY to go with.
Neena: A ha ha ha! That's really funny!
J.D: [thinking] Oh that's not a fair test, that joke's hilarious


Pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

LOOOV! :D

2008-02-29 @ 15:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0