"Waiting On The World To Change"

Tjingepling!

Igårkväll åkte jag med bussen här hemifrån och skulle använda busskortet. Då fungerade det inte och jag var tvungen att betala. Men jag hade inga pengar så det blev a big problem.
Busschauffören som förövrigt ser ut som en apa och som körde bussen ändå sedan mamma var liten värgade bjussa på 10 kr så jag fick skriva upp mitt namn och hela personnummer.
Så nu väntar väl en räkning hit hem på en guldpeng. Hoppas det kostar mer att skicka räkningen till mig-
Han klagade och sa att när han var liten så gick man aldrig hemifrån utan pengar och att det var väldigt dålig stil.
Jävla busschaufförer som ska vara så sura jämt, alltid.
Jag kanske ska utbilda mig till busschaffis och vara en snäll en som alltid är glad och trevlig.
Skulle nog göra nästan vadsomhelst för att få reaggechauffören att köra denna buss.

Tog mig hursomhelst in till stan och vidare till Linn med Kriss.
Såg i alla fall film där även Sara och Kreel hängde. Det blev Eragon vilket var helt okej.
Tjejerna hade bakat kladdkaka i muffinsformar. Goodies!

Idag ställde jag klockan för jag skulle träffa Malin på stan för att åka vidare till Iksu Spa.
Kom dit vid 11 och gymmade i typ en och en halvtimme.
Käkade supergod lunch och drack kaffe i LjusCaféet, där allting är vitt och vi fick ha på oss vita rockar. Man blir jättepigg av det!
Sedan simmade vi lite och testade alla varma källor och bastusar. Åkte hem vid 16.00 ungefär.
Det var hur mysigt och skönt som helst.

När vi var i gymmet och körde så kom låten Waiting On The World To Change, åhh längesedan jag lyssnade på den. Jag blev bara så himla glad av det :)

image59

Nu ska jag nog göra middag och sedan åka hem till Jessica för att träffa alla girls och se på Saw 4.
Jag har velat se den ett tag nu men det har aldrig blivit av. Nu äntligen!
Och sedan så börjar jag tagga fjällen nu, sjukt mycket.

Pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Bra att du taggar!! :)

2008-02-17 @ 14:26:58
Postat av: emmy

men snäll busschaufför! puckon..

2008-02-18 @ 16:24:51
URL: http://em1ly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0