Allra sista dagen innan vardagen börjar igen

Tja kompis!

Ja, det känns rätt så jobbigt nu. Jag vill bara inte tänka på att vårterminen börjar imorgon.
Vill inte att skolan och vardagen ska börja igen. Men jag kan ändå inte låta bli att tänka på att det kanske kan bli roligt eller i alla fall helt okej.
Vi går mot ljusare tider och mot sommar och sol, även om det känns långt borta nu när det snöar som aldrig förr ute.
Det börjar bli kallt också så jag kanske kan få användning för min vinterjacka snart!

image34
Jag känner taggen inför sommaren sjukt mycket. Det här året kommer att bli bra.

♦ Det här är året då vi
- alla kommer att fylla 18 år,
- har vårt sista sommarlov, som ska bli bäst och
- förhoppningsvis kirrar körkort medmera!
Det kommer att bli wünderbart!

Först ut kommer att vara Kriss som fyller år den 21 och Ems den 23 februari. Känner ni inte taggen?

° Idag ska jag inte göra någonting alls. Kanske försöker ta tag i matten men det tvivlar jag på.
Jag känner mig själv.
Måste även kolla upp om jag kan kirra något jobb, för jag behöver pengarna om jag ska kunna leva.
Ska också kolla upp vart ska jag skaffa träningskort.
Har ju alltid haft på Träna, men Malin vill att jag ska träna med henne på USM.
Jag är kluven, så måste kolla upp priser.
Jag måste hursomhelst ta tag i träningen igen. Jag hade energin i höstas men sedan efter att jag varit sjuk så gick det bara utför. Jag har ingen aning om vad som händer. Men nu jävlar ska jag ta tag i det igen, på riktigt!

Pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

JA, vi känner taggen ;) och, jag tycker att du ska skaffa på iksu :)

2008-01-08 @ 14:51:30
Postat av: My2008

Yes vi går mot ljusare tider!!!

2008-01-08 @ 14:54:34
URL: http://my2008.blogg.se
Postat av: Emmy

Vilken fin bild :)

Japp, den låten är så himla bra! Helt galet!

Jag tycker också att du ska skaffa kort på Iksu.. och träna med mig och magnus och sebastian:) vi har jätteroligt! Kram kram, vi ses imorgon!

2008-01-08 @ 15:11:00
URL: http://em1ly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0