Äntligen helg

Hej kompis!

Jag hinner inte skriva så mycket nu. Ska på stan och fika med alla dom andra.
Så får väl kanske skriva sen istället.

UPDATE
Min dag har sett ut såhär idag. Först hade vi gruppträning och vi hade BodyBalance. Skönast var avslappningen. Efter det hade vi betygssnack i psykologi, jag fick VG.
Efter det hade vi svenska och bara pratade, ganska slappt.

Efter det så gick jag och Malin in till stan i slaskvärdet och käkade mackor på Catharinas. Dit kom sedan Kriss, och vi gick och fikade på Sandys. Jag beställe en latte och hon frågade om jag ville ha mjölk i. Jag tänkte en sekund och svarade ja och kollade sedan med konstig min på Kriss. Tänkte att det var värsta dumma frågan, för antagligen är det mjölk i en latte. Hon hörde fel och trodde att jag hade sagt en kaffe! Orkade inte beställa om.

Sedan fick vi skjuts hem till Kriss där jag var tvungen att städa till Kriss rum. Jag fick seriöst ont i hjärtat för att det var så stökigt. Sara kom också dit efter ett tag och till sist åkte vi allihop in till stan för att fika på Schmäck med Ems, Erica och Linn. Vi dissade av med lite kaffe och kanelbullar. Förflyttade oss sedan till Donken för att beställa lite mer coffee. Det var en najs kväll.
Nu är det i alla fall helg och jag är bara nöjd.

Ska se lite CSI Miami och sedan sova. Imorgon ska jag övningsköra med mamma.
Godnatt, pusshej ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0