Betygssnack, träningsvärk och allmänt glad

Hey hey hey!


Ja, jag kan inte annat än säga att den här dagen har varit bra och att livet är najs.
Kan börja med att säga att jag fick veta mitt slutbetyg i rättskunskap och det blir ett klockrent MVG.
Fick dessutom 25+25p på provet och max var 25+26p så jag är helnöjd, med tanke på att jag trodde att provet skulle gå dåligt.

Vill även berätta att Sveriges alldeles egna lilla krulltott har gått och vunnit priser, flera stycken dessutom.
Jag snackar ju såklart om Salem Al Fakir. Igår var det Grammisgalan 2008 och Salem kammade hem hela 4 stycken grammisar, bland annat Årets manliga artist och Årets kompositör. Grymt bra jobbat !!
Förra året vann ju Snookarna Årets Dans/Hip Hop/Soul och i år blev det Adam Tensta. Bra det med!
♦♦ Årets grammisvinnare

 

image38

 

Jag läste på någon nyhetssida på internet igår om en 32årig man från Karlstad som anmäler låten "Alla som inte dansar" av Maskinen, för ofredande för att han tydligen blev kränkt av den. Det är ju seriöst helt sjukt. Man pallar inte hålla på att anmäla låtar hit och dit. Man ska inte ta det så seriöst och inte bokstavligt. Men jag läste någonstans att alla män är potentiella våldtäksmän så ja, dansa dansa!

Jag har träningsvärk idag, så jag är nöjd. Imorse när vi hade BodyBalance på gurppträningen sved det rejält i benen men det var skönt. Så ikväll ska jag nog bara på promenad med Sheila och kanske se några avsnitt av Scrubs.

Det här är tredje gången som jag måste skriva om inlägget så nu får det här räcka. Jag orkar inte skriva om alltihop. Jävla skit det här är!


- Vem är your one and only?


Tjingeling och puss ♥


Kommentarer
Postat av: k

smickrande att du har samma bakrundsbild på din blogg som jag :)

2008-01-10 @ 19:55:10
Postat av: Emma

Grattis igen till mvg:et i rk :D

2008-01-10 @ 20:23:47
Postat av: Jessica

sandra din nörd jag gjorde ju testet.. hahaha

2008-01-10 @ 20:57:48
Postat av: erica

hahah jag gjorde också testet..du kommer se ett välkänt namn ;)men vi går inte och tjallar till nån

2008-01-10 @ 23:28:59
Postat av: Anonym

Ja vad säger man :]dock så skickade jag in lite fler bidrag men du vet att alla stämmer ;)

2008-01-11 @ 23:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0