Ey man, det är lugge!

Wazzup?

Då var ännu en skoldag avklarad. Fan vilket flyyyyt!
Alltså jag var på Träna igår, testade på Dance Aerobic och ledaren var så sjukt övertaggad så det fanns inte.
Jag blev seriöst lite rädd, men hon taggade ändå jäkligt bra. Får dra med mig Kriss nästa gång.

Annars så finns det inte så mycket att skriva. Livet rullar bara på och allt är som vanligt.
Mam ska baka kaka ikväll så jag ska få smaka en bit sedan. Och kaffe, ymms!

Fråga mig inte hur vi kom in på det men jag och Malin började snacka om vad man kunde ha för slangord för lugnt.
Jag sa att vi alltid hade sagt lugge, medans Malin tyckte att det lät helt fuckat. Hon sa att det var lurre.
S: "Det är ju lugge!"
M: "Det är ju lurre!"
Vad säger du? Come on man, jag vet att du säger lugge!

Nu ska jag käka middag,
later, puss






Kommentarer
Postat av: erica

lugge heter de :)

2008-01-29 @ 23:26:45
Postat av: emmy

lugge, alla dagar.

2008-02-04 @ 16:45:05
URL: http://em1ly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0