Guldgala med glans

Good day!

Yes, det är helg och det känns underbart.
Igårkväll tog jag det bara chill och såg på P3 Guld.
Jag hade hoppats att få se Salem vinna några priser, men så blev det tyvärr inte. Han vann ju en himla massa prices på Grammisgalan, men den missade jag.
Så det var lite surt.
Jag kommer ihåg Guldgalan för två år sedan, då Snook uppträdde.
Det var så fett!
Snook, P3 Guld 2006
Snook, P3 Guld 2006
"Det här är sagan om en svenne från Sumpan och en blek kenyan, alltså två helt vanliga svennar"
Snook, Svett och Tårar - P3 Guld 2006

Idag blir det nog en lugn dag, ska ut och övningsköra litegrann och kanske plugga lite historia.
Ikväll har jag just nu ingen aning om vad som kommer att hända, eller om vi har några planer.
Får se under dagen vad som blir planerat.

"Mamma jag har varit för snäll och obstinat ..."
Pusshej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0