Hela huset all to myself

Wazzup?

Jupps, då var jag vaken. Har hunnit käka både yoghurt och två mackor. För man ska käka bra frukost, även fast vissa säger annat :)
Idag ska jag verkligen vara jätteduktig och städa hela huset för mamma har inte hunnit och nu ska ju även hon åka till Boden för att se när grabbsen spelar hockeycup. Så det ska bli skönt att få vara ensam hemma. Det var typ ändå ett tag sist, känns det som. Så jag ska vara snäll och fixa iordning så att det ser bra ut, här hemma!

UPDATE
Kriss och Erica kom hit på kvällen och så satt vi och testade ny smak till vattenpipan. Jordgubbe! Satt bara och snackade och lyssnade på musik på Kriss superhögtalare till iPoden. Fan, jag vill att mina ska komma nu också. Jag har ju faktiskt väntat i 3 veckor ungefär. Så typiskt att dom skrev fel adress så att dom hamnade i Stockholm och nu så kan dom inte hitta dom någonstans.
Erica åkta kanske hem vid halvt två. Vi satte oss och såg två avsnitt av Scrubs :) Sedan gick vi och la oss, fast pratade en del så kanske somnade vid fyra.

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Emma

frukost is the shit :D

2008-01-04 @ 16:20:05
Postat av: emmy

Åh, var jordgubbssmaken bra? Det lät supergott iaf! Jag har bara rökt kokos, det var sådär...

2008-01-05 @ 21:19:59
URL: http://em1ly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0